Administrare financiar-contabilă

Servicii administrare financiara

Află cum te putem ajuta


Asiguram servicii complete pentru contabilitatea asociatiilor de proprietari, in partida simpla sau dubla, prin personal calificat, cu vasta experienta in domeniu. Venim in sprijinul dumneavoastra in tot ceea ce priveste activitatea financiar-contabila a asociatiei, acordand suportul necesar ori de cate ori este necesar. Totodata, colaboram strans cu beneficiarii serviciilor noastre pentru solutionarea aspectelor sesizate.

Efectuam toata gama de servicii din aria financiar-contabila pentru asociatiile de proprietari

Serviciile de administrare financiar-contabila sunt organizate in conformitate cu prevederile legii 196/2018:

  • Organizarea contabilitatii in partida simpla sau dubla, conform prevederilor legale si intocmirea registrelor specifice.
  • Repartizarea cheltuielilor si intocmirea listelor de plata, cu ajutorul aplicatiilor specializate, ce asigura acces in timp real la datele de interes pentru beneficiari;
  • Incasarea cotelor de cheltuieli atat numerar, cat si online, oferind multiple posibilitati de plata, totul sigur si transparent.
  • Contabilitatea asociatiei este organizata cu ajutorul programelor software dedicate, în condițiile legii.

Activitatea noastra este asigurata de o polita de asigurare.

Pentru protejarea intereselor proprietarilor și ale asociației de proprietari împotriva riscurilor aferente activității de administrare într-un condominiu, societatea noastra va pune la dispozite polița de asigurare de răspundere civilă profesională.

Plata online a cotelor de intreținere

În vederea plăţii cotelor de contribuţie la cheltuielile asociaţiei de proprietari va punem la dispozitie o platforma online pentru plata.